Ey Mescid-i Aksa'm
Ey güzel Aksa'm
Bir yolunu bulup gönlünden içeri aksam..
Sevginle umudunla şefkatinle, miracınla...
ağlayan yüzlere bir tebessüm olsam
seninle...
Bir Selhaddi'nin yüreğiyle,
Haykırsam tüm dünyaya . Kudüs'ün özgürlüğüne..
En cesur adımlarla , gül bebeklere kol kanat olsam...Kanayan yüreğim yanarken Gazze'me..
yaralarını dindire bilsem
Gül bebeklere,
Ümmettin şehitlerine
Ve Tüm acılara.. Ve haksızlıklara.. .
Bir Selhaddini olabilmek....
Bir yolunu bulup tüm acılarımızı dindirebilsek cancağızım gül akşam...
kanayan yaralarımıza
İçim yanar en çaresizliğimize....
Tüm Dünya sağırken olan bitene ..
Bir mucahidin sesiyle..Ve Bir ubeydenin duruşuyla..
Bir direnişin zaferiyle...inşallah
Ey Mescid-i Aksa'm
Güzel Aksam....
Yüreğimizin sesi Gazze
Alaaddin Ala
Yorumlar
Trend Haberler
Mamak Belediyesi Kreşlerinde Mezuniyet Töreni Düzenlendi
Yavuzyılmaz'dan Esenboğa'da Dev Skandal İddiası!
Keçiörenli Minik Karateciler Kuşak Heyecanı Yaşadı
Eskişehir’de Maden Ocağında Kaza: Taş Kırma Kuyusuna Düşen 2 İşçi Yaralandı
Bugün Yılın En Kısa Gecesi: Güneş Zirvede, Yaz Resmen Başladı
Trump'tan, İtalya Başbakanı Meloni'ye tepki