En değerli üç Çin markası şunlardı: Kweichow Moutai, Wuliangye ve WeChat. Kweichow Moutai, altıncı kez üst üste listenin zirvesine yerleşerek 1,05 trilyon yuanlık marka değeriyle trilyon yuan seviyesindeki tek marka oldu. Wuliangye likör markası, marka değerini yıllık yüzde 4 artışla 260 milyar yuan ile ikinci sıraya yerleşti. WeChat ise marka değerini yıllık bazda yüzde 41 artırarak 225 milyar yuan'a yükselterek üçüncü sırada yer aldı.
Listedeki diğer markalar ise şu şekilde:
Pingan Grubu
Marka değeri: 100 milyar yuan
BYD
Marka değeri: 100 milyar yuan
Meituan
Marka değeri: 120 milyar yuan
National Cellar 1573
Marka değeri: 125 milyar yuan
Pinduoduo
Marka değeri: 175 milyar yuan
Tencent
Marka değeri: 175 milyar yuan
Douyin
Marka değeri: 195 milyar yuan
ChungHwa
Marka değeri: 215 milyar yuan
WeChat
Marka değeri: 225 milyar yuan
Wuliangye
Marka değeri: 260 milyar yuan
Kweichow Moutai
Marka değeri: 1,05 trilyon yuan