Arzum’un yeni İnsan Kaynakları Direktörü Bilge Çetin

Global marka olma hedefleri doğrultusunda insan kaynakları yatırımlarını artıran Arzum’un İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevine, Bilge Çetin getirildi.

Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, Türkiye ve yurt dışında büyüyen organizasyon yapısıyla birlikte insan kaynakları yatırımlarına da devam ediyor. Bu doğrultuda finans, yapı ve tüketim ürünleri, sağlık, gıda gibi birçok farklı sektörde 20 yılı aşan insan kaynakları deneyimi olan Bilge Çetin, Arzum’un yeni İnsan Kaynakları Direktörü olarak atandı. Eylül ayı ile birlikte göreve gelen Çetin, Arzum’un yurt içi ve yurt dışı tüm insan kaynakları süreçlerinden sorumlu olacak.

Bilge Çetin kimdir? 

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kimya Bölümü mezunu olan Çetin, yüksek lisans eğitimini Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Bölümü’nde tamamladı. Kariyer hayatına, 1999 yılında Yapı Kredi Bankası’nda İnsan Kaynakları Bölümü’nde görevinde başlayan Çetin, 2007 ila 2019 yılları arasında Eczacıbaşı Holding’de Yetenek Yönetimi ve Liderlik Gelişimi Müdürü görevini üstlendi. Çetin, Arzum İnsan Kaynakları Direktörü görevine gelmeden önce 2019 yılından günümüze Eti Gıda’da Yetenek Yönetimi Direktörü olarak çalışıyordu.

TEGEP Eğitim ve Gelişim Platformu Yönetim Kurulu Üyesi de olan Çetin’in, ATD Uygulamada Mükemmellik-Entegre Yetenek Yönetimi, Brandon Hall Mükemmellik Ödülleri Entegre Yetenek Yönetimi, Corpu Öğrenmede Mükemmeliyet ve Yenilik Ödülleri Liderlik Programları, Stevie Ödülleri Liderlik Programları kategorilerinde de ödülleri bulunuyor.  

Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında: 

Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, 55 yıllık sektör birikimiyle güvenilir ve yenilikçi bir marka. Türkiye ve dünyada, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 farklı ürün kategorisinde 650 ürünüyle milyonlarca kişiye satış gerçekleştiriyor. Türkiye’de ilklere imza atarak küçük ev aletleri sektörüne yön veren Arzum, tasarım ve inovasyonu vazgeçilmezi olarak görüyor. Bu vizyon ile, ulusal ve uluslararası birçok yarışmada prestijli ödüllerin sahibi olan Arzum aynı zamanda Arzum OKKA markasıyla Türk kahvesi kültürünün dünyaya yayılımını da misyon edindi. Doğrudan fincana servis, közde pişirilme ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle dünyanın her yerinde ideal lezzetler sunan Arzum OKKA'lar, Türk kahvesinin globalleşme serüvenine makineli çözüm oldu. 2020’nin son aylarında gerçekleşen ve rekor talep gören halka arz ile gücüne güç katan Arzum, dünya markası olma hedefiyle yeni başarılara imza atma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

06 Ara 2023 - 08:19 - Yaşam

Mahreç  Ayşe Jülide Özdem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.