WORLDEF ANTALYA, e-ticaret profesyonelleri, üreticiler, satıcılar, perakende markaları ve servis sağlayıcıların buluşma noktası olmaya hazırlanıyor. 23-24-25 Ekim tarihlerinde Antalya'da gerçekleşecek olan etkinlik, katılımcı firmaların ve ziyaretçilerin e-ticaret sektöründeki son gelişmeleri öğrenme, trendleri yakalama, network olma ve yeni işbirlikleri fırsatları bulma şansına sahip olacak.
Sektörün dinamikleri konulu panel oturumları
WORLDEF ANTALYA'da e-ticaret ve e-ihracat ekosistemi bir araya gelirken, sektörün dinamikleri konulu panel oturumları uzman isimler tarafından ele alınacak. Programda, e-ticaret, e-ihracat, lojistik, yatırım, girişimcilik gibi güncel konu başlıkları yer alacak. Katılımcılar, bu paneller aracılığıyla sektördeki profesyonellerin bilgi ve deneyimlerini paylaşma fırsatı bulacaklar. Ayrıca, pazar yerlerinde satış stratejileri, e-ihracat teşvikleri, lojistik yönetimi, FMCG trendleri, dijital perakendecilik ve gümrük işlemleri gibi konular da ele alınacak.
WORLDEF Ventures Grup Pazarlama Direktörü Sedat Ateş, etkinlikte 100'den fazla yatırımcının yer alacağını belirterek, dinleyicilerin e-ticaret ve e-ihracat alanındaki gelişmeleri ve global marka ve pazar yerlerinde satış yapmanın inceliklerini öğrenme fırsatına sahip olacaklarını söyledi. Etkinlikte, dünya genelinden sektör profesyonellerinin bir araya geldiği bir platform oluşturularak, yeni işbirlikleri ve network fırsatları sunuluyor.
Satıcıları ve servis sağlayıcıları global markalarla buluşturacak
Ateş, ayrıca Türkiye'nin büyüyen e-ticaret ve e-ihracat hacmi ile ürün ve hizmetlerin küresel düzeyde tanınması ve Türkiye'yi e-ticaretin küresel merkezi haline getirme çabalarının devam ettiğini belirtti. Etkinlik, Türk üretici, satıcıları ve servis sağlayıcıları ile global markaları bir araya getirerek, Türkiye'nin küresel bir e-ticaret merkezi olma hedefine hizmet ediyor.
Küresel e-ticaret pazarındaki Türkiye'nin mevcut payının yüzde 0,45 olduğunu ifade eden Ateş, bu oranın yüzde 1,5'e çıkarılmasının mümkün olduğunu ve bu artışın Türkiye ekonomisine büyük katkı sağlayabileceğini söyledi. Etkinlik, Türkiye'nin e-ticaret potansiyelini artırmayı hedefleyen bir platform olarak ön plana çıkıyor.
Son olarak, etkinlikte sektördeki düzenlemelerin ve iyileştirmelerin ele alınacağını ve sektör temsilcilerinin sorunlara dair öneriler sunacaklarını belirten Ateş, sektöre değer katacak bir etkinlik olacağını vurguladı.
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.