Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Almanya'da düzenlenen Uluslararası Ulaştırma Forumu'na katılmak üzere bulunduğu Leipzig şehrinde Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder ile görüştü. Bakan Uraloğlu, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 'Almanya Federal Ulaştırma Bakanı değerli mevkidaşım Sayın Patrick Schnieder ile bir araya geldik. Görüşmemizde; ulaştırma altyapılarının güçlendirilmesi, lojistik bağlantıların geliştirilmesi ve sürdürülebilir ulaşım vizyonu çerçevesinde yürüttüğümüz çalışmalara ilişkin istişarelerde bulunduk. Türkiye ve Almanya arasında ulaştırma alanındaki stratejik diyaloğu daha da derinleştirmeye devam edeceğiz' ifadelerini kullandı.
Bakan Uraloğlu, Schnieder ile bir arada!
ULAŞTIRMA ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Almanya'nın Leipzig şehrinde Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder ile görüştü.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Yavuzyılmaz'dan Esenboğa'da Dev Skandal İddiası!
Mamak Belediyesi Kreşlerinde Mezuniyet Töreni Düzenlendi
Keçiörenli Minik Karateciler Kuşak Heyecanı Yaşadı
Eskişehir’de Maden Ocağında Kaza: Taş Kırma Kuyusuna Düşen 2 İşçi Yaralandı
Bugün Yılın En Kısa Gecesi: Güneş Zirvede, Yaz Resmen Başladı
Trump'tan, İtalya Başbakanı Meloni'ye tepki




