Şirketten yapılan açıklamaya göre, Teknosa, marka iletişiminde bir yeniliğe daha imza atarak, "dijital elçileri" olarak adlandırdığı marka karakterlerini tüm iletişim kanallarında tüketicilerle buluşturmaya başladı. Teknosa, yapay zeka teknolojisiyle geliştirilen Burak ve Selin ile kullanıcı deneyimini en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyor.

2 ve 3 boyutlu görüntüler için ayrı ayrı modeller geliştirildi

Teknosa, Burak ve Selin karakterleri için iş ortağı Consciouslab ile birlikte çalıştı. Karakterlerin hareket ve pozları için projeye özel geliştirilen Consciouslab'in "Human Animations" adındaki yapay zeka sistemi kullanıldı. Proje kapsamında 2 ve 3 boyutlu görüntüler için ayrı ayrı modeller geliştirildi.

"Kasım Coşkusu" kampanyalarında öne çıktı

Şirketin tüm iletişim kanallarında tüketicilere rehberlik eden Burak ve Selin, promosyon, web, chatbot, sanal mağaza, oyun, Tiktok, Instagram gibi mecralara entegre edilirken, "Kasım Coşkusu" kampanyalarındaki çalışmalarda öne çıktı.

Dijital elçiler, kısa süre önce Nişantaşı'ndaki City's AVM’nin dış yüzeyindeki dev ekranda da ses getiren bir çalışmaya dahil oldu. Burak ve Selin, 2024'te Teknosa'nın reklam filmlerinden Youtube kanalına pek çok çalışmanın ve mecranın içinde olacak.

Kaynak: Anadolu Ajansı