Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 Türk vatandaşına ilişkin açıklama yaptı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, vatandaşların yarın Türkiye’ye getirileceği bildirildi. Uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen takip sürecinde, 3 vatandaşta herhangi bir semptom ve hastalık bulgusu olmadığı belirtildi.

Ankara Büyükşehir'den Çubuk Barajı'nda Yaz Festivali!
Ankara Büyükşehir'den Çubuk Barajı'nda Yaz Festivali!
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, vatandaşların Türkiye’ye ulaştıkları andan itibaren karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin Bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceği ifade edildi.

Muhabir: Haber Merkezi