Sağlık turizmi alanında uluslararası hasta trafiğini artırmak amacıyla dijital platformlarda güçlü bir varlık oluşturmanın kritik önem taşıdığına vurgu yapan Salih Kutluk, dijital dönüşümün hasta deneyimi üzerindeki etkisine dikkat çekti. Türkiye’nin uzaktan sağlık danışmanlığı, online randevu sistemleri ve yapay zeka destekli tıbbi analizler gibi yenilikçi sağlık çözümlerini kullanarak küresel rekabette öne çıktığını belirten Kutluk, “Hastaların Türkiye’yi tercih etmesini sağlamak için sadece kaliteli hizmet sunmak yetmez, aynı zamanda doğru stratejilerle tanıtım yapmak da gerekir. Bu noktada, iş birliği içinde uluslararası arenada etkin çalışmalar yürüteceğiz” dedi.

SAĞLIK TURİZMİNDE MEDYA VE KAMUOYU YÖNETİMİ

Medyanın sağlık turizmindeki rolüne değinen Emre Recep Beşkardeş, doğru ve güvenilir bilginin kamuoyuna aktarılmasının kritik önemde olduğunu belirtti. Türkiye’nin sağlık turizmi başarısını küresel ölçekte daha güçlü anlatmak için dijital medya araçlarını daha etkin kullanacaklarını ifade eden Beşkardeş, “Uluslararası hasta pazarında rekabetin hızla arttığı bir dönemdeyiz. Türkiye’nin sağlık turizmindeki gücünü, hastaların doğrudan erişebileceği doğru içeriklerle desteklememiz gerekiyor. Bu kapsamda, stratejik medya yönetimi ile ülkemizin sağlık turizminde hak ettiği algıyı oluşturacağız” dedi.

ULUSLARARASI PAZARDA TÜRKİYE'NİN MARKA DEĞERİ

Türkiye'nin sağlık turizmi markasını küresel çapta güçlendirmek için profesyonel iletişim stratejileri geliştireceklerini ifade eden Furkan Çoker ise, uluslararası halkla ilişkiler çalışmalarına ağırlık vereceklerini belirtti. Çoker, “Türkiye sağlık turizminde kalite ve güveni temsil eden bir marka haline geldi. Ancak, uluslararası pazarda daha etkin bir algı yönetimi yapmak için PR faaliyetlerine daha fazla yatırım yapmalıyız. ‘Türkiye Globalde’ hareketiyle, sağlık turizminde ülkemizin uluslararası bilinirliğini artıracak ve dezenformasyonun önüne geçeceğiz” dedi.

Sincan Belediyesi'nden bayram temizliği! Sincan Belediyesi'nden bayram temizliği!

Türkiye’nin sağlık turizmi alanında küresel liderliğini pekiştirmek amacıyla başlatılan “Türkiye Globalde” hareketi, sektörün önde gelen temsilcilerinin iş birliğiyle güçlü adımlar atmaya hazırlanıyor. Sağlık turizminin geleceğine katkı sağlayacak bu stratejik ortaklık, Türkiye’nin sağlık turizminde uluslararası rekabette daha sağlam bir konum elde etmesini hedefliyor.

Editör: Uğurcan Bayrakdar