Başkentte barajların doluluk oranı arttı
Başkentte barajların doluluk oranı arttı
İçeriği Görüntüle

Beypazarı ilçesinde belediye tarafından emekliler lokali hizmete açıldı. Belediye Başkanı Özer Kasap, Beytepe Mahallesi'ndeki lokalin açılışına katıldı.

Emeklilerle sohbet eden Kasap, 'Sohbetin ve dayanışmanın eksik olmayacağı bu güzel mekanın emeklilerimize hayırlı olmasını diliyorum.' dedi.

Kaynak: AA