Arçelik ve Turkcell’den iş birliği

0
7

İSTANBUL, (DHA)- Arçelik ve Turkcell, televizyon izleme alışkanlıklarına ve müşterilerin beklentilerine cevap verecekleri iş birliğine imza attıklarını duyurdu.

Arçelik ve Turkcell, Türkiye’de ilk olan bir iş birliği yaptığını duyurdu. Yapılan iş birliği kapsamında Arçelik’in kasım ayı itibariyle satışa sunulan UHD Smart televizyonlarının kumandasına, TV+’a erişim için ayrı bir tuş eklendi. Kumandaya eklenen tuş sayesinde TV+’a erişilebileceği bildirildi. TV+ tuşu olan kumandalar ile pazara sunulan Arçelik UHD Smart televizyonları alanlara 150’den fazla TV kanalını ve 5 binden fazla film, dizi ve spor müsabakalarını izleyebilecekleri 3 ay geçerli TV+ Premium üyeliği hediye edileceği duyuruldu.

DİNÇER: YERLİ VE MİLLİ İKİ MARKANIN İŞ BİRLİĞİNDEN MUTLULUK DUYUYORUZ
Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “İhtiyaçlarımızın farklılaştığı, tüketim alışkanlıklarımızın değiştiği pandemi döneminde evlerimizde uzun vakitler geçirdik. Bu dönemin en temel trendlerinden biri kültür-sanat-eğlence içeriklerinin de evden takip edilmesi oldu. Tüm gelişmeleri takip edebileceğimiz, ailecek vakit geçirmek için programlar, filmler, spor müsabakaları izleyebileceğimiz en geniş platform olarak da televizyonlar öne çıktı. Hal böyle olunca TV+’ı televizyonlarımıza ekleyerek izlenebilecek seçeneklerin artırılması adına Turkcell ile bir iş birliği yaptık. Çerkezköy İşletmemiz’deki Arçelik mühendislerinin çalışmalarıyla TV+’ı büyük ekran televizyonlarımıza taşımayı başardık. Ülkemizde ilhamını yenilikçilikten alan, yerli ve milli üretim ve hizmet sağlayan, iki büyük markanın bu iş birliğinden dolayı büyük heyecan ve memnuniyet duyuyoruz” dedi.

TANSUĞ: BÜYÜK EKRAN STRATEJİMİZLE DAHA GENİŞ KİTLELERE ULAŞACAĞIZ

Turkcell’in Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ataç Tansuğ ise bu iş birliğiyle ilk kez yerli bir televizyon platformunun yerli bir televizyon üreticisinin kumandasında yer aldığını ifade ederek, şunları söyledi:

“TV+ hem sahip olduğu benzersiz teknik özellikleri hem de sunduğu zengin içeriği ile Türkiye’nin en popüler TV platformlarından birisi durumunda. TV+’ta kullanıcılarımız günlük ortalama 70 dakika televizyon izliyor. Televizyon severler TV+’ın zengin içeriğine her zaman her yerden kolayca ulaşmak istiyor. Büyük ekran stratejimiz doğrultusunda TV+’ı Türkiye’nin önde gelen markalarından Arçelik’le daha geniş kitlelere ulaştırmak istiyoruz. Önümüzdeki dönemde izleyicilerimizin değişen alışkanlık ve taleplerini göz önünde bulundurarak onlara en iyi hizmeti sunmak için çalışmaya devam edeceğiz.”

TV+’A TEK TUŞLA ERİŞİM SUNAN İLK MARKA

Dilediğin zaman istediğin içeriği izleme fırsatı sunan dijital içerik platformlarına her geçen gün artan ilgiden yola çıkarak tasarlanan iş birliğinin altyapı çalışmalarının Turkcell mühendislerince gerçekleştirildiği; uyumluluk, test ve kontrol süreçlerinin de Arçelik’in Çerkezköy İşletmesi’ndeki Türk mühendislerin çalışmalarıyla tamamlandığı bildirildi.

Marka tarafından yapılan açıklamada, “TV+’ın Smart TV platform entegrasyonu yapıldı. Genel test ve uyumlandırma çalışmaları yanında canlı yayınları 24 saat geri sarabilme, yayını buluta kaydetme ve altyazı desteği için Ar-Ge yazılım tasarım ekibi, TV medya oynatıcısı ve internet tarayıcısında ciddi alt yapısal değişiklikler gerçekleştirdi. Tamamlanan çalışmalar sonucunda Arçelik, TV+’a tek tuşla erişim sunan ilk marka oldu. Televizyonlardan satın alan müşteriler, TV+ hesaplarında canlı yayınları, spor müsabakalarını, popüler dizileri takip ederken, çocuklar için de eğlenceli çizgi film ve animasyonlara erişim sağlayabilecekler” denildi.