Ana Sayfa Ekonomi Türkiye’de mobil reklam yatırımlarında yüzde 68’lik artış

Türkiye’de mobil reklam yatırımlarında yüzde 68’lik artış

88
PAYLAŞ

Türkiye’de dijital reklam yatırımları 2014’e göre yüzde 21.3 büyüyerek 789,3 milyon oldu. En büyük büyüme mobil ve video kategorilerinde yaşandı. IAB verilerinden yola çıkarak yapılan incelemede,  en büyük sıçramayı yüzde 68’lık artışla mobil gösterim reklam yatırımları yapıyor.

 

Bullseye Worldwide, 2015 yılının ilk altı ayı dijital reklam yatırımlarını esas alan IAB raporunun değerlendirmesini yaptı. Verilere göre Türkiye’de dijital reklam yatırımları 2014’e göre yüzde 21,3 büyüyerek 789,3 milyon TL oldu. En büyük büyüme mobil ve video kategorilerinde yaşandı. Bullseye Worldwide, bu rakamların Türkiye reklam sektörü için ne ifade ettiğini kendi uzmanlığına dayanarak açıkladı.
2015 yılının ilk 6 ayını değerlendiren Bullseye Worldwide’ın IAB’den edindiği reklam sektöründeki yatırımları konu alan araştırmanın sonuçlarına göre, Türkiye’de toplam dijital reklam yatırımları geçen yıldan bu yıla yüzde 21,3 oranında artış sergiledi. IAB verilerinden yola çıkarak yapılan incelemede, display reklam yatırımları 2014’e göre toplamda yüzde 19,8 büyürken bu kalemde en büyük sıçramayı yüzde 68’lık artışla mobil gösterim reklam yatırımları yapıyor.

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumunuzu bekliyoruz...

Reklam