Ana Sayfa Dünya Rusya’ya doping eleştirisi

Rusya’ya doping eleştirisi

56
PAYLAŞ

İngiliz gazetelerinin hemen hemen hepsi birinci sayfa manşetlerini Rusya’nın Londra Olimpiyatları’nda devlet dopingi yaparak Olimpiyatları sabote ettiği iddiasına ayırdı.

Daily Mirror, “Ringlerin Sahtekarlığı” manşetli haberinde doping skandalına işaret ederken, Rusya Vladimir Putin ile Londra Olimpiyatları’nın fotoğraflarını yan yana kullandı.

Atletleri Rio’dan men cezasıyla karşı karşıya kalan Rusya’nın devletin sponsorluğunda doping yapmakla suçlandığını yazan Daily Mirror, atletizm dünyasının bu haberle sarsıldığına dikkat çekti.

Daily Mail Spor kapağında “Aldatmaya Altın Madalya” manşetini atarken Rusya’nın bile bile 2012 Londra Olimpiyatlarını atletlerine sistematik bir programla ilaç vererek sabote etmekle suçlandığına işaret etti.

The Sun, “Meşalelendi” manşetli haberinde Londra Olimpiyatları’nın sabote edildiğini ve Uluslararası Atletizm Federasyonları Birliği (IAAF) Başkanı Sebastian Coe’nun Rus dopingiyle utanç duyduğuna dikkat çekti.

The Times “Londra Olimpiyatları Ruslar tarafından sabote edildi” manşetini atarken, Rusya’nın devlet doping programının açıklandığını yazdı.

The Guardian da birinci sayfadan “Rusya iddialarıyla atletizm krizde” manşetini atarken, devlet sponsorluğundaki dopingin Londra Olimpiyatları’nı sabote ettiğine ilişkin şok rapora dikkat çekerken, Moskova’nın aldatıcı kültürünün engellenmesi için Rio Olimpiyatları’ndan men edilmesinin istendiğini işaret etti.

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumunuzu bekliyoruz...

Reklam