Ana Sayfa Ekonomi OPET’ten 15 milyar liralık ciro

OPET’ten 15 milyar liralık ciro

25
PAYLAŞ

Petrolcülük AŞ Genel Müdürü Cüneyt Ağca, akaryakıt sektörü için kritik konuların tartışıldığı 2015’te yüzde 17,7’lik pazar payıyla 15 milyar lira ciro elde ettiklerini belirtti.

Ham petrol fiyatlarındaki değişimlerin pompa fiyatı üzerinde kısmi etkisi oluyor Ağca, OPET olarak Türkiye’nin her yerinde hizmet veren yaygın bir bayi ağına sahip olduklarına ve 5 farklı lokasyonda yüksek depolama kapasitelerinin bulunduğuna işaret ederek, “Jet yakıtında Türk Hava Yolları (THY) ortaklığı ile kurulan havacılık yakıt şirketi ve madeni yağda dünyanın en büyük şirketlerinden Fuchs ortaklığı ile güçlü ve güven veren yapımız, her geçen gün daha da ilerlememizi sağlıyor” değerlendirmesinde bulundu.
“2015’i duygusal değeri çok yüksek ödüllerle kapatıyoruz”
Ağca, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde 9 yıldır üst üste müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçildiklerini hatırlattı.
“Kusursuza Yolculuk” anlayışı ile bu iddialarını sürdürerek 2015’te de pek çok saygın kuruluş tarafından ödüllendirildiklerini belirten Ağca, şu ifadeleri kullandı:
“2015’i duygusal değeri çok yüksek ödüllerle kapatıyoruz. Özellikle ‘Sevince’ isimli reklam filmimiz, reklam dünyasının en büyük ödülü Kristal Elma’nın yanı sıra Felis ödülünü de aldı. Trafik Dedektifleri Projesi, Türkiye İşveren Sendikaları Konfedarasyonu (TİSK) tarafından en iyi uygulama ödülünü alırken, Capital dergisinin ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında sektörümüzün en beğenilen şirketi olduk. Türkiye’nin Süper Markaları listesine giren tek akaryakıt şirketi 2. kez yine OPET oldu.
“Sosyal sorumluluk OPET için
kurum kültürü”
Ağca, OPET olarak uzun yıllardır sürdürdükleri sosyal sorumluluk projeleriyle topluma fayda sağlamayı hedeflediklerini, yaşadıkları topraklara fayda sunmanın en önemli görevleri arasında olduğunu vurguladı.
Sosyal sorumluluğa odaklanmanın OPET için bir kurum kültürü haline geldiğinin altını çizen Ağca, şu bilgileri de paylaştı:
“Sektörümüzün büyükleri arasındaki tek yerli şirket olarak üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmekten mutluyuz. Sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz 2016’da hız kesmeden sürecek ve markamızın kalplerdeki payını artırmaya devam edeceğiz.

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumunuzu bekliyoruz...

Reklam