Ana Sayfa Ekonomi Grohe büyümesine seramik ürün grubu ile devam edecek

Grohe büyümesine seramik ürün grubu ile devam edecek

24
PAYLAŞ

 Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya, “Yeni dönemde büyümemizi seramik ürün grubu ile güçlendireceğiz” dedi.

Sıhhi tesisat üreticisi Grohe’nin faaliyetleri ve hedefleri, Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya ve Grohe Doğu Akdeniz Ülkeleri Başkan Yardımcısı Serhat Sabaz ev sahipliğinde “Grohe Live! Center”da düzenlenen toplantıyla duyuruldu.

Toplantıda konuşan Shaya, Grohe’nin bu yıl büyüme ve genişlemesini daha da ileriye taşımayı hedeflediğine işaret ederek, büyüme ve genişleme açısından 2015 yılını “Grohe için olağanüstü bir yıl” olarak nitelendirdi.

Geçen yılın kendileri için mükemmel bir yıl olduğuna işaret eden Shaya, “Grohe’nin satışları, 2014 mali yılında kaydettiği sonuçlar ve banyonun her alanını kapsayan geniş ürün yelpazesi sayesinde yıl sonu itibarıyla 1,2 milyar avroya ulaştı. Grohe, Ortadoğu ve Türkiye’deki büyümesine de devam ediyor” açıklamasında bulundu.

Shaya Grohe’nin Ortadoğu’da, “Grohe Professional” kategorisinde 50 milyon avroluk satış rakamını yakaladığını belirterek, şunları kaydetti: “Lixil Group’un bir parçası haline gelen Grohe, bugün Lixil Ev Teknolojisi, Lixil İnşaat Teknolojisi ve Lixil Mutfak Teknolojisi ile birlikte, Lixil’in 4 yeni ana iş birimi arasında en küresel olan Lixil Su Teknolojisi bünyesinde faaliyet gösteriyor. Türk tüketicisi kalitemize ve teknolojimize güveniyor, Türkiye’deki satışlarımızı artırmamız bunun en güzel kanıtı. Yeni dönemde büyümemizi seramik ürün grubu ile güçlendireceğiz.

Seramik gurubuna girmemizle birlikte artık tek bir kaynaktan eksiksiz banyo çözümleri sunacağız. Dünyadaki en yeni Grohe Live!Center olma özelliğine sahip ‘Grohe Live!Center İstanbul’ ise sadece Grohe’nin Türkiye’deki faaliyetlerine değil bölge ülkelerindeki operasyonlarına da katkı sağlayacak”

 ” 2011-2014 döneminde Türkiye’deki satışlarımız yüzde 72 arttı”

 Grohe Doğu Akdeniz Ülkeleri Başkan Yardımcısı Serhat Sabaz da, Türkiye’de 1994 yılında  faaliyetlerine başlayan GROHE’nin, son dönemde Türkiye’de çok başarılı bir performans sergilediğine dikkati çekerek, “2011-2014 döneminde Türkiye’deki satışlarımız yüzde 72 arttı” dedi.

2015 yılı için hedefledikleri yüzde 23’lük satış artışını şimdiden yakaladıklarını dile getiren Sabaz, “2014 yılında Grohe Türkiye, TL bazında yüzde 32 oranında büyüdü ve son 3 yılda yaklaşık yüzde 123 büyüme elde etti.

 

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumunuzu bekliyoruz...

Reklam