Ana Sayfa Yerel Belediyecilikte sosyal medya dönemi

Belediyecilikte sosyal medya dönemi

55
PAYLAŞ

Çankayalılardan, Çankaya Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarına gelen talepler anında değerlendiriliyor.
Belediye’ye facebook ve twitter üzerinden mesajla ulaşan Çankayalıların, sadece Temmuz ayında 2 bin 130 talebi yerine getirildi.
Çankayalılar, Çankaya Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarına oldukça ilgi gösteriyor. İkamet bölgesinde herhangi bir sorunu bildiren, talepte bulunan ya da öneride bulunan Çankayalılar, bu sayede Belediye’ye gelmeden ve telefon iletişimine gerek kalmadan söz konusu hallerde cevap bulabiliyor. Çankaya Belediye Başkanı ’in facebook ve twitter hesapları ile Çankaya Belediyesi’nin twitter hesabından iletişime geçen vatandaşlar, talepte bulundukları konularda yardım alabiliyorlar. Belediye’nin de vatandaşlarla hızlı iletişim kanalı olarak kullandığı sosyal medya hesapları, planlanan hizmetin daha hızlı ulaşmasına katkıda bulunuyor. Vatandaşlar genellikle asfalt, kaldırım, yolda oluşan çökme ve çukurlar, ilaçlama, çöp konteyneri taleplerini sosyal medyadan ileterek, çözüm konusunda hızlı karşılık bulabiliyorlar.
“BİZ SİZİN İÇİN BURADAYIZ”
Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen de vatandaşlarla iletişimde aktif olarak kullandığı sosyal medyaya önem verdiğini ve bu sayede Çankaya’nın birçok noktasına hızla ulaşarak, vatandaşlara hızlı hizmet götürdüklerini söyledi. Çankayalılardan sosyal medya mecrasını kullanmaları ve taleplerini bildirebileceklerini ifade etti.

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumunuzu bekliyoruz...

Reklam