Ana Sayfa Resmi İlan 12-12-2015-SÜMER HOLDİNG A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ- (BASIN 203122)

12-12-2015-SÜMER HOLDİNG A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ- (BASIN 203122)

130
PAYLAŞ

SEKA TAŞUCU LİMANINA 3X16 METRE EBADINDA 60 TON TARTMA KAPASİTELİ 1 ADET ZEMİN ÜSTÜ ELEKTRONİK TIR VE TAŞIT KANTARI KURULMASI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2015/175374
1-İdarenin
a) Adresi : ÇANKIRI CADDESI No:2 06042 ULUS ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası :
3123103830 – 3123090695
c) Elektronik Posta Adresi : yusufmete@sumerholding.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://.kik.gov.tr//
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :
3×16 metre ebadında 60 Ton Tartma Kapasiteli 1 Adet Zemin Üstü Elektronik TIR ve Taşıt Kantarı Kurulması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Taşucu Kağıt Sanayi İşletmesi Müdürlüğü Taşucu Limanı – Taşucu-Silifke/MERSİN
c) Teslim tarihi : Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasını müteakip yer tesliminden sonra 30 takvim günü içinde işi tamamlayıp teslim edecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Sümer Holding A.Ş. Genel Müdürlüğü, Çankırı Cad. No:2 06042 Ulus-ANKARA
b) Tarihi ve saati : 21.12.2015 – 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya ya da ilgili Esnaf ve belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Kantar, montajın tamamlanmasını müteakip  ilgili yönetmelik ve standartlara uygun olarak kalibre edilecek/ettirilecek ve ilgili Resmi Kuruma (Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğüne) mühürletilecek ve bu işlemlerin bedeli yüklenici tarafından karşılanacaktır. Yüklenici satış sonrası mekanik aksam için 5 yıl, elektronik cihazlar için 2 yıl servis garantisi verecektir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sümer Holding A.Ş. Genel Müdürlüğü Pazarlama ve Satınalma Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Holdingimizin Vakıflar Bankası Ankara Şubesindeki TR630001500158007292721775 nolu IBAN hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sümer Holding A.Ş. Genel Müdürlüğü Genel Evrak Servisi, Çankırı Cad. No:2 06042 Ulus-ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumunuzu bekliyoruz...

Reklam